Posts Tagged ‘Język angielski od A do Z – Repetytorium’

Media, czyli ulubione radio

Radio to niewątpliwie część reklamy. Nie tylko znane jest pod hasłem rozrywki względem ulubionych utworów muzycznych, ale także względem serwisu informacyjnego, gdzie nawiązuje się do najważniejszych wydarzeń dnia z regionu czy kraju, a także z uwzględnieniem reklam, które w tej postaci również mogą być właściwie odbierane. Spoty reklamowe emitowane w radiu są raczej kwestią dobrej dykcji, gdyż odbiorca musi zrozumieć, co powiedziano w danej reklamie. W innym wypadku taka reklama nie będzie w miarę czytelna, a czasami wręcz zupełnie pomijana przez odbiorcę. Reklama w radiu powinna być zachęcająca. Uprzejmy, ciepły, miły głos to podstawa. Pewnie zauważalne jest kilkakrotnie powtórzona nazwa produktu reklamowego. W ten sposób można wpłynąć na zapamiętanie nazwy produktu, co jest połową sukcesu. Głównym celem reklamy w każdym wydaniu jest zapamiętanie przez odbiorcę, nie liczy się czy zostanie reklama dobrze czy źle zapamiętana, ale to, że pozostanie w ogóle w pamięci odbiorców. Dzięki temu właśnie w sklepach wybiera się bardziej sprecyzowane produkty.

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.