BIEGUNOWE PRZECIWIEŃSTWO

Zarówno ilość ról będących wówczas w użyciu, jak i bogactwo ich wielo­stronnych kontaktów pozwalają stwierdzić, iż epoka kina lat 1919-1930 sta­nowiła synchronię rozwojową o bardzo dużej dynamice wewnętrznej. Walor ten uwydatnia się szczególnie wyraźnie na tle pełnych ograniczeń i pozbawionych szerszego oddechu przemian systemu komunikacji filmowej, jakie dokonały się w epoce następnej. Biegunowe przeciwieństwo obu omówionych uprzednio modeli funkcjonalnych podmiotu nie powinno być w żadnym razie sprowadzane do kwestii ingerencji bądź nieingerencji autora w ekranową rzeczywistość. Zabiegi ingerencyjne o bardzo zróżnicowanym charakterze zdarzają się i w jednym, i w drugim przy­padku.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.