CHCĄC PRZEKONAĆ INNYCH

Ogłaszanie każdego pchnięcia i każdej parady głośnym krzykiem w nadziei, iż mogą one kogokol­wiek interesować, jest czystą arogancją. Jednomyśl­ności nie osiąga się drobnymi kroczkami. Chcąc przekonać innych, pokonać inercję i uprzedzenia intelektualne, najlepiej doczekać momentu, w któ­rym można będzie skonstruować silny dowód wnoszący wyraźny postęp — zamiast bawić się w dro­biazgi, lepiej od razu chwycić byka za rogi.Zastanówmy się jeszcze raz nad sprawą wyboru kierunku badań naukowych. Gdybyśmy z góry znali pytania, na które trzeba szukać odpowiedzi, nie musielibyśmy ich w ogóle stawiać. Wielu naukow­ców idzie w praktyce po linii najmniejszego oporu prowadząc przez całe życie jeden i ten sam rodzaj badań dotyczących jednej dziedziny nauki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.