DYNAMICZNE PRZEMIANY

Zastrzec należy, że bieguny, o których mowa, istnieją w swej absolutnej postaci jedynie modelowo, tzn. jako nigdy nie osiągalne w praktyce optimum ;właściwych im dążeń. Zawarty w nich potencjał lub, inaczej mówiąc, zasób kreacyjnych możliwości wywiera jednak bardzo konkretny wpływ na całą ówcze­sną twórczość filmową. Nie tylko polaryzuje jej generalne dążenia, ale jak mogliśmy się □ tym przekonać na podstawie szeregu wskazanych wcześniej przejawów – daje również o sobie znać sprzecznościami występującymi w sy­stemie poetyki tego samego utworu bądź też w rozwoju twórczości jednego filmowca (dla przykładu Godarda czy Rosselliniego). Dynamiczne przemiany zachodzące w twórczości filmowej lat 1955-1975 do­prowadzają do gruntownych przeobrażeń modelu sytuacji komunikacyjnej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.