FACHOWA OMYŁKA

Wprawdzie czasami udaje się wyłowić oczywistą omyłkę fachową, nie­mniej jednak większość decyzji negatywnych opie­ra się na o wiele mniej sprecyzowanych podsta­wach. Recenzent dochodzi na przykład do wniosku, że wprawdzie wyniki badań doświadczalnych są przekonywające, ale nie budzą zainteresowania, po­nieważ zestawiając je z teorią ogólną użyto prze­starzałych pojęć. Albo stwierdza, że poprawne skąd­inąd obliczenia oparto na założeniach niezupełnie związanych z rzeczywistością, są więc bezwarto­ściowe. Kiedy indziej praca jest tak niezdarnie na­pisana, że czytelnik z trudem domyśla się, o co w niej chodzi, choć w końcu przekonuje się, że jest ona niezmiernie interesująca. Czy należy ją wobec tego odesłać autorowi z prośbą o gruntowną prze­róbkę, choć jest widoczne, że nie potrafi on tego le­piej zrobić?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.