FILMOWY TRIUMF

Finałowy triumf dobra nad złem bywa tu tylko oczywistą Konsekwencją z góry przyjęte­go porządku. Porządek filmowej substancji, jej wszechogarniająca geometria staje się wizualnym ucieleśnieniem mitu. Tak umotywowana forma odbierana jest przez prostodusznego widza nie jako tekst, lec2 zgodnie z tezą wysu­niętą przez Rolanda Barthesa – jako „unaturalniony” system faktów.Opisane powyżej modele funkcjonalne – aranżer filmowych wzruszeń,klown i mitotwórca – są trzema podstawowymi wersjami podmiotu autorskiego rywalizu­jącymi między sobą o prymat w granicach synchronii rozwojowej kina zawartej w umownie przyjętych ramach lat 1908-1918. W toku naszych dotychczasowych rozważań role te występowały niejako w postaci „czystej”, dla potrzeb ba­dawczych laboratoryjnie uwolnionej od domieszek ról innych. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.