FORMA WYPOWIADANIA SIĘ

Zwyczaj wypowiadania jej w formie prozy opiso­wej, a nie w języku symboli i schematów logicz­nych powoduje, iż stosunkowo prosty logicznie wywód upodabnia się często do kontraktu praw­nego. Rozplanowanie i ponowne zredagowanie ta­kiego materiału wymaga specjalnego przygotowa­nia, doświadczenia i talentu — przekraczających możliwości przeciętnego pracownika nauki.Powodowany chęcią sformułowania każdej swo­jej pracy tak, jak gdyby była już częścią uzgodnio­nej wiedzy, autor stara się ponadto naśladować styl innych uznanych dzieł. Stosuje przyjęte w danej dziedzinie techniczne zwroty i terminy nie dlatego, by chciał zbić z tropu laika, ani z chęci nadania sobie większego prestiżu, lecz po prostu traktuje je jako naturalny język danego obszaru intelektu­alnych rozważań. Wie, że będzie czytany przez spe­cjalistów, którzy swoje własne poglądy wyrażają tym samym językiem, zakłada więc, że zostanie zrozumiany.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.