GRANICE FILMOWEGO UNIWERSUM

Granice fil­mowego uniwersum zostają w ten sposób zrównane z granicami „czasoprzestrze­ni wewnętrznej”, w których zawiera się autorskie alter ego. Skłonni jesteśmy widzieć w Guido Anselmim alter ego autora nie tylko na podstawie serii dość enigmatycznch i w sumie mało istotnych refleksów auto­biograficznych. Przesądza o takim kierunku lektury sam sposób skonstruowa­nia sytuacji komunikacyjnej. Wszystkie ukazane w utworze zdarzenia są cał­kowicie podporządkowane jednej centralnej postaci. Także ich układ nie jest bynajmniej chaotyczny i bezplanowy. Sekwencja po^sekwencji oddaje on kolej­ne etapy samopoznania bohatera, poszerzając pole interpretacji jego świata. Jednak nie sam Guido dokonuje na sobie owej filmowej wiwisekcji. Proces jego duchowej przemiany wyraża zapisany w formie strumienia świadomości mo­nolog wewnętrzny, którego Guido Jest zarówno podmiotem, jak obiektem. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.