ISTOTA ZAGADNIENIA

Istota zagadnienia leży w tym, aby nie zacierać różnicy pomiędzy oficjalnymi a nieoficjalnymi środ­kami przekazu naukowego. Oficjalny referat na­ukowy ogłoszony w znanym periodyku nie jest ani ogłoszeniem reklamowym, ani informacją prasową. Jego celem jest powiększenie zasobów publicznie uzgodnionej wiedzy. Mówiliśmy już (w rozdziale trzecim), że tego rodzaju sprawozdania są pisane specjalnym bezosobowym stylem, w nieco abstrak­cyjnym języku o ściśle określonych konwencjach formalno-stylistycznych. Autor nie może twierdzić nic ponad to, co potrafi uzasadnić, nie wolno mu niepotrzebnie krytykować pracy innych uczonych, musi okazać pełny szacunek dla działalności swo­ich poprzedników itd.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.