KLASYCZNY STANDARD

Klasyczny standard „filmu dob­rze zrobionego” stopniowo nabiera cech epigońskich, wyczerpując własną ener­gię w serii samopowtórzeń. Od neorealizmu począwszy, otwiera się przed sztu­ką filmową nowy horyzont możliwości twórczych, które wykorzysta wkrótce w imponująco bogatym wachlarzu oryginalnych rozwiązań formacja tzw. kina au­torskiego.Nowa charakterystyka sztuki i twórczości filmowej, przenikająca w świa­domość kina lat 1945-1955 i dominująca w ciągu następnych dwóch dziesięciole­ci, nie oznacza prostego przejścia od stadium realizacji anonimowych do stadium realizacji autorskich. Nie jest też związana z powierzchowną zamia­ną jakiejś jednej poetyki o cechach „nieautors^ich” na inną poetykę typu „autorskiego”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.