MECHANIZACJA NAUKI

Nie nabywa owej głębokiej podejrzliwości, go­towości do wysuwania kontrpropozycji oraz nieza­leżności umysłu, tak niezbędnych w pracy nauko­wej. To, że jest „nakierowany na innych” — co jest zresztą niezbędną cechą wszystkich istot spo­łecznych — nie jest może takie złe, gorzej, że uzna­nie kolegów i profesorów wiąże się w jego odczu­ciu z pomyślnym zdaniem testów i wykonaniem ćwiczeń, umiejętnością prowadzenia modnej gry sprawnym używaniem żargonu, a w przyszłości z jakimś nieokreślonym „przełomem”, który przy­niesie mu sławę. Nie ma poczucia uczestnictwa w szeroko pojętej walce z ignorancją i błędami, partycypowania w wielkim ruchu zmierzającym do lepszego zrozumienia natury. Poprzez mechanizację nauki szkoła podyplomowa wyrzuciła za okno wła­sną filozofię.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.