MOC PRZEKONYWANIA

Jak już wspomniałem, abstrakcyj­ny, bezosobowy styl obowiązujący w komunikatach naukowych oznacza próbę przedstawienia własnej pracy tak, jak gdyby już była częścią uzgodnionej wiedzy. Takie cechy jak brak skromności bądź istnienie motywacji ubocznej wskazywałyby, że praca nie „mówi sama za siebie” i skłaniałyby do szczególnego zwrócenia uwagi na ewentualne słabosci, a może nawet oszustwa w jej argumentacji. Autor zdradzający podobne tendencje nie jest wprawdzie moralnie skompromitowany, lecz trak­tuje się go jako człowieka, którego sądom nauko­wym nie można ufać, ponieważ nie przyswoił sobie krytycznych norm intelektualnych niewidzialnego uniwersytetu. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.