NOWE WYNIKI

Często rozsądnie jest nie ufać nowym wynikom stojącym w całkowitej sprzeczności z przyjętymi poglądami, dopóki nie zostaną one ponownie potwierdzone, natomiast n i- g d y nie należy ogłaszać tego rodzaju wyników, póki nie wykluczy się wszelkich możliwych wątpli­wości. Ogłaszając sensacyjne pseudoodkrycia łatwo się znaleźć na naukowym zesłaniu.Czasami można się spotkać z szeregiem prac do­tyczących tego samego zagadnienia, których auto­rzy powołują się kolejno na swych poprzedników prostując popełnione przez nich błędy systematycz­ne w pomiarach doświadczalnych oraz proponując swoje własne, ulepszone metody. W takiej sytuacji skłonni jesteśmy ostatnie ogniwo takiego łańcucha traktować jako najbardziej godne zaufania, choć tu nie mamy ostatecznej gwarancji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.