OCZYWISTY CEL

Na­szym oczywistym celem we wspólnym poszukiwa­niu jednomyślnej wiedzy powinno być przekształ­cenie jej w możliwie najdoskonalszy, łatwo zrozu­miały układ idei. Przeciwko rozbudowywaniu zauto­matyzowanego systemu „uzyskiwania informacji” przemawiają jego implikacje. Wynika z nich bo­wiem, że naukowcy zostaną najlepiej wykorzystani wtedy, gdy każdy z nich stanie z karabinem i ba­gnetem w dłoni na pierwszej linii frontu, oddając kierownictwo i dowództwo strategiczne w ręce bez- rozumnych automatów. Lekceważenie pisania roz­praw i monografii naukowych, traktowanie tej dzie­dziny działalności — w przeciwieństwie do takich czynności jak obserwacja liczników lub gryzmole- me rachunków algebraicznych — jako działalności „niebadawczej”, jako czegoś, co wykonać można wieczorami, w chwili wolnej od zajęć, i potrakto­wać jako dodatkowy zarobek, jest sprzeczne z całą tradycją naukową.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.