PERSWAZYJNA FUNKCJA

Wszyscy oni okazują się w gruncie rzeczy reprezentantami podobnej, jeśli nie wręcz identycznej koncepcji widowiska. Przy całej odmienności tematycz­nej i gatunkowej tego typu filmów ich modelowy autor realizuje bowiem na różne sposoby ciągle tę samą rolę mitotwórcy. Indywidualne metody bywają różne, ale każda zmierza do osiągnięcia jednego celu. Jest nim wywołanie, a następnie podtrzymanie w możliwie szerokim kręgu odbiorców Jak najsilniej­szej magicznej fascynacji urokiem ekranowego idola. Rozwój i dalsza historyczna ekspansja filmowego mitotwórstwa to na razie sprawa przyszłości, wielokrotnie zresztą opisanej. Z punktu widzenia poe­tyki i socjologii form filmowych kluczowe znaczenie w tej formule posiada oczywiście swoista konstrukcja bohatera, tu i ówdzie już wtedy skutecznie pełniąca funkcję perswazyjną.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.