POTRZEBA SZYBKIEJ PUBLIKACJI

Czasami istotnie zachodzi potrzeba szybkiego opublikowania odkryć naukowych o szczególnie wielkim znaczeniu i istnieją mechanizmy służące specjalnie do tego celu. I tak w końcu XIX wieku uznanym kanałem przekazywania tego typu komu­nikatów były listy do pisma „Naturę”, drukowa­ne i publikowane z należytym pośpiechem. Prace naukowe mają w istocie rzeczy bardzo wąskie gro­no czytelników. Jedynie w szczególnych momen­tach „przewrotów” i „kryzysów”, kiedy nad tym samym problemem pracuje szeroka rzesza naukow­ców, muszą oni być natychmiast informowani o   wszelkich nowych odkryciach, ponieważ tempo przekazywania wiadomości wywiera na ich pracę decydujący wpływ. Na ogół jednak nieoficjalne ka­nały informacyjne są zupełnie wystarczającym źró­dłem idei i pomysłów, obserwacji i poglądów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.