PROPONOWANE ROZWIĄZANIA

Czy proponowane rozwiązanie problemu na modelu idealnym odpowiada jego rzeczywistemu rozwiązaniu? Czy wysiłek włożony w rozwiązywa­nie na modelu idealnym przyniósł coś więcej poza samą przyjemnością rozwiązania zagadki? Krótko mówiąc: czego się w rzeczywistości dowie­dzieliśmy na dany temat?Warto zauważyć, że książki zawierające próbę odpowiedzi na powyższe pytania zajmują na ogół na okres całego pokolenia dominującą pozycję w swych dziedzinach. Są rzadkim zjawiskiem, toteż nieczęsto się je kwestionuje; są uznawane i cyto­wane przez całe lata. Ale prawdziwa wiedza jedno­myślna stale rośnie i ulega ciągłym przemianom. W konwencjonalnej dziedzinie „normalnej” nauki w ciągu pięciu lat mogą się zrodzić całkowicie nowe koncepcje, nowe sposoby pojmowania i logicznego wiązania zagadnień, które jej wprawdzie nie re­wolucjonizują”, lecz na równi z nowymi odkrycia­mi odgrywają ważną rolę w wyjaśnianiu istnieją­cych prawidłowości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.