ROLA REALIZATORA

Rzec można, iż filnowiec-realizator nie usiłuje być autorem swego fil­mu w stopniu ani na Jotę większym, niż wymaga tego sam proces realizacji nie stara się także ingerować w prezentowaną rzeczywistość nic bardziej, niż określają to warunki, w których ukaże się ona obserwatorowi taką, jaka wydaje się być autentycznie. Prymat w stworzeniu filmowego komunikatu o świecie, niezależnie od niuansów zastosowanej metody twórczej, przypada każdorazowo urządzeniom rejestrującym. Kamera reporterska – Już wtedy lekka i mobilna, a ponadto umożliwiająca synchroniczną rejestrację obrazu i dźwię­ku – uznawana bywa przy takim podejściu za instrument nieporównanie bar­dziej doskonały i prawdomówny od najbardziej nawet spostrzegawczego i nie­strudzonego w swych wysiłkach obserwatora. „Kino to prawda dwadzieścia cztery razy na sekundę” – jak powiada Jedna z postaci „Małego żołnierzyka” Godarda, 1960.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.