TYP ROZUMOWANIA

Inni znów myślą, że wszystko, czego dokonali wielcy ludzie, jest warte naśladowania. Jesz­cze inni nigdy nie pojęli, że niezależnie od tego, jakiej dziedziny dotyczą, wszelkie badania mogą być interesujące albo nudne, i wyobrażają sobie, że atmosfera podniecenia i splendoru, która, jak się dowiadują (głównie z gazet), panuje w danej dzie­dzinie, dostarczy im wyjątkowych radości.Chciałbym podkreślić, że tego typu rozumowanie nie jest, mimo wszelkich swoich wad tylko uzasad­nieniem chęci uczestniczenia w badaniach cieszą­cych się szczególnym uznaniem. Tendencje takie niewątpliwie w nauce istnieją i może nawet coraz bardziej się rozpowszechniają. Ale nakazy etyczne wynikające z zasad jednomyślności także funkcjo­nują i nie można ich przedwcześnie wykluczać.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.