UMIEJĘTNOŚCI TWÓRCZE

Znając stan jednomyślnej opinii mu­si zdecydować, czy proponowana zmiana może być zaakceptowana. Stojąc wobec tezy przemawiającej za taką zmianą, niezależnie od tego, czy propozycja wywodzi się od kogoś innego, czy też dyktuje mu ją własny umysł, naukowiec odruchowo przywdzie­wa kostium sędziego oceniającego jej wartość tak, jak gdyby był oficjalnym przedstawicielem swei intelektualnej społeczności. Nie pyta siebie: Czy mogę w to uwierzyć?” — lecz raczej: „Czy dowo­dy te przekonają innych?” W którym momencie naukowiec zdobywa umie­jętności twórcze”? Przecież dobry naukowiec musi byc twórczy, jest to cecha definiująca dobrego na­ukowca! Mozę raczej należałoby ją określić mia­nem wyobraźni — umiejętności konstruowa­nia nowych prawidłowości i nowych układów idei.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.