W PRAKTYCE

W praktyce jednak w normalnym życiu nauko­wym rodzą się bardziej wyrafinowane problemy. Każdy naukowiec staje między innymi przed wy­borem momentu przerwania badań w celu opisania i opublikowania dokonanego odkrycia. Zdarzają się perfekcjoniści, którzy nigdy nie są pewni, czy po­splatali wszystkie nici argumentacji i w pełni udo­wodnili swoją teorię. Inni (a jest ich o wiele więcej) pośpiesznie oddają do druku notatki dotyczące do­świadczeń wykonanych zaledwie wczoraj, w nadziei,iż wszyscy czekają tylko na ich zdumiewające re­welacje. Nie ma żadnych ścisłych konwencji regulujących te sprawy, ale można bez trudu sformułować pewne zasady ogólne. Po pierwsze, badania naukowe są przydatne o tyle tylko, o ile zostaną opublikowane.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.