WIELE METOD

Mowa tu o metodach wielu, a nie o metodzie jednej i uniwersalnej.Podob­nie jak należałoby mówić o serii kilku występujących wówczas w kinie światowym nowych fal i o co najmniej dwu różnych wersjach historycznych cinema-verite – francuskiej i amerykańskiej.Problem w tym, że formacja kina autorskiego jest zjawiskiem nie tylko rozległym i złożonym (w sensie sumy przejawów). Jest także zjawiskiem poli- walentnym ze względu na charakter występujących w niej – niekiedy wewnętrz­nie sprzecznych – dążeń. Kontradykcja ta stanowi cechę systemową. Nie wy­klucza ona bynajmniej możliwości zbudowania modelu synchronii rozwojowej ki­na autorskiego w tamtym okresie. Każe tylko pamiętać, iż zawarte w niej sprzeczności muszą zostać koniecznie uwzględnione: zarówno w konstrukcji całego modelu, jak i przy opisie jego poszczególnych części składowych (poe­tyka serii filmów danego twórcy, pojedynczych dzieł itp.). 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.