ZDANIEM PEDAGOGÓW

Jeśli, jak sądzi dziś wielu pedagogów, studentom humanistyki należy uzmysłowić mechanizm pracy naukowej, to w żadnym razie nie należy ich zapo­znawać z formalistyczną, „ścisłą” nauką w rodzaju fizyki. Jest ona bowiem we wczesnym stadium nauczania nieuchronnie abstrakcyjna, rygorystycz­na i „klasyczna”. O wiele lepiej nadaje się do tego celu np. psychologia eksperymentalna, której pod­stawowe zjawiska są mniej więcej znane, kontro­wersje zaś i niepewności jasno od samego początku określone. W ten sposób student zapozna się nie z abstrakcyjną potęgą „liczby” czy logiki, lecz do­wie się, że z tak mało obiecującego, skomplikowa­nego materiału można dzięki wyobraźni i dociekli­wości, uczciwości i podejrzliwości, eksperymento­waniu i rozumowaniu uzyskać dużo nieoczekiwa­nych i pożytecznych informacji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.