ZŁOŻONY CHARAKTER RELACJI

Złożony charakter relacji zachodzących między tymi zjawiskami łączy się z odkrywaniem przez reprezentantów kina autorskiego stale nowych wariantów filmowego wyrazu. Na rozliczne drogi indywidualnych poszukiwań filmowców w tamtym czasie można spojrzeć nie jako na plątaninę chaotycznie biegnących kierunków, lecz jako na obszerne pole manewru twórczego, którego horyzont wyznaczają paradoksalne dążenia sztuki filmowej w wydaniu: nowofalowym, ci- nema-verite, direct cinema itp. Zwłaszcza ostatni z przywołanych przed chwilą aspektów (skrajnie odmienne funkcje kamery) nasuwa myśl o istnieniu ogólniejszej antynomii, która tkwi u podstaw całej formacji kina autorskie­go, mieszcząc w sobie bogactwo jej wszelkich odmian.Kluczowe dla omawianej synchronii rozwojowej znaczenie posiada a n- tagonizm biegunów: maksymalnego wyeksponowania i całkowitego wyeliminowania twórczego udziału człowieka w filmowym oglądzie świata.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu poświęconym branży mediów i reklamy! Nazywam się Ewelina Jarocka i jestem studentką reżyserii na Łódzkiej filmówce. Od zawsze interesowałam się światem reklamy i mediów, aż w końcu powstał pomysł na prowadzenie bloga. Jeśli podoba Ci się jak piszę to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.